Intimno

 Krug

(srpanj 2018.)

Priznati ti ovo neću nikada

jer između nas stoji prevelika barikada,

ali u snove mi se tvoje lice prikrada

i duša mi za tvojom traga.


Sjećaš li se da prosula si sjemenke,

no klice nisu nikle

pa si otišla pronaći plodnu zemlju drugdje?


Kunem ti se da nisam skrbila o njima,

ali srce mi je sada prekriveno ružama

i njihovo me trnje probada,

ali to ti reći neću nikada.


Srce mi je obraslo u trnju,

ne mogu zaustaviti tu vrtnju.

Ne mogu te podnijeti.

Ne mogu te ne voljeti.


Iznova;

ne mogu te podnijeti,

ne mogu te ne voljeti,

ne želim te izgubiti.


Zarobljenik;

ti si moj krvnik.

---------------------------------------------------------------

Uskrsnuće

(prosinac 2018.)

Um moj neprestano trči;

tijelo gnječi, mrvi, muči;

otrovne mu misli bijednom,

promijeni ih u čsu, odjednom.


Jadno tijelo, žrtva psihe,

čujem molitve mu tihe;

"Smiri sušu, srce zauzdaj,

još jednu priliku mi daj!"


Trpi mirno jadno tijelo

sve što srce bi mi htjelo.

Sad je bijelo, sad je sivo,

moje tajne sve je skrilo.


Kada tajne nekom oda,

bit će kraj svih naših jada.

Ono što je sada mrtvo

jednom bit će opet živo.

-------------------------------------------------------

Voljeti snom

{Rujan 2021}


Još pred jutro, kada mine,

baš kad trgne me iz tmine

sanjarija, snova bajnih,

tada u stvarnost zastranih.


Iščupa mi tvoj lik iz oka

zbilja gruba, svjetlost gorka,

al´ dok lunjam budnim svijetom

svađam se sa svojom sjenom.


Crni pratilac posrće, još na rubu sanjarije

jednim okom još te gleda

kroz maglu od guste zablude.


Uzalud izbjegavam zamke, tvoje čari

guraju me u jamu nade,

proganjaju me danju večeri

kad volim te snom ako ne mogu budna.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zbogom, Jasene!
{travanj 2022.}
Zbogom, prijatelju vječni!
Odsjekli su Te od mene
ostavivši batrljak da krvari
i inficira se
dok krvniku čestitaju
na obavljenu poslu.

Srušeni su djetinjstvo i igre i uspomene,
no Ti bi želio da nastavim rasti
odande gdje mrtvo leži Tvoj panj.

Ovo mjesto sad je tuđina.
Odrezavši Tebe, odsjekli su mene

i sada sam stravično slobodna.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
---
{ožujak 2022.}

Ja ću ti bježati
Bježati i sakriti se
U ognjištu, u utočištu
A ti ćeš me pratiti
Pratiti i naći

No ja ću ti bježati
I pobjeći u toplinu
Sigurnost će me štititi
A ti ćeš me naći
Pronaći i oteti

Ali jaću ponovno pobjeći
Bježati i skriti se u uspjeh
A ti ćeš me tražiti i uvijek pronaći
Ali ja ću ti svaki put pobjeći
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Melankolična budala
  • {17. siječnja 2023.}

  • Jer sam takva
  • Melankolična budala
  • klonim se zrcala
  • jer me odraz podsjeća
  • kakva sam djevojčica bila

  • Svima je puna kapa
  • mojed jadanja
  • i nostalgije
  • i od suza mokrih krpa
  • Stalno ih treba prati
  • jer ja patim za prošlosti

  • Nervira me sreća
  • Idu mi na živce djeca
  • Ne ustajem iz kreveta
  • Vrhunac mi je dana ova pjesma

  • I jer sam Melankolična budala
  • tužnih pjesama puna mi je glava
  • No ne gledajte me tako jadno
  • Samo prakticiram svoje pravo
  • Kažu da je zdravo
  • isplakati more bijedno
  • pa onda opet biti sretan,
  • možda

  • I kao i svaka
  • Melankolična budala
  • u čemu je kvaka
  • odavno sam saznala;

  • Tada, onog dana
  • bila sam sretna
  • Sad ne prihvaćam ništa
  • ispod tog praga
  • bajnih dosega
  • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  • Oplakivanje/Oživljavanje Djetinjstva
  • {17. siječnja 2023.}

  • Najbolje godine života
  • zapravo su samo klopka
  • Nema smisla, nema reda
  • Gdje je ploča, gdje je kreda?

  • Otkada sam samostalna
  • cmizdrim, plačem svakog dana
  • Shvatila sam da je slama
  • o svemu odlučivat sama

  • Prije sve sam imala
  • i nisam znala ništa
  • Sada obrnuto je
  • i nedostaje mi razbibriga

  • Neka k vragu ode dužnost
  • Bit ću poput Petra Pana
  • makar samo u snovima
  • bježala od promjena

  • Lutke u mirovini
  • Igre sve iz prošlosti
  • iznova će živnuti
  • i stvarnost će se smrskati
  • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Autor svih pjesama je Arijana G. aka Anakronizam

Author of every poem is Arijana G. aka Anachronism

Comments

Popular Posts